Vă informăm că Inspectoratul Scolar Judetean Mehedinti pune în aplicare prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR) privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Datele cu caracter personal ale solicitanților, beneficiarilor, contribuabililor etc. sunt prelucrate în scopuri legale pentru a putea răspunde solicitărilor dumneavoastră. Site-ul www.mh.edu.ro folosește cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies.
Mai multe informatii De acord
Inspectoratul Scolar Judetean Mehedinti
  • Acasa
    • Hartă ISJ Mehedinţi
  • Clasa pregătitoare
  • Prezentare
    • Legislatie
    • Conducere
    • Comunicate de presa
    • Organizare
      • Regulament de organizare si functioanre
      • Organigrama
      • Cariera
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
    • LISTA INFORMATIILOR DE INTERES PUBLIC
    • Declaratii de avere
    • P.D.I./P.A.S. unitati
    • Concursuri
    • Achizitii
  • Cadre Didactice
    • Limba și literatura română
    • Matematică
    • Biologie, Fizică, Chimie
    • Educație fizică și sport
    • Discipline Tehnice
    • Geografie
    • Religie
    • Informatică
    • Istorie
    • Minorități naționale
    • Limbi moderne
    • Educatie Timpurie
    • Învățământ primar
      • Clasa pregatitoare
    • Gradatii de merit
    • Olimpiade școlare
    • Strategia Naţională de Acţiune Comunitară
  • Departamente
    • Domeniul Management
    • Management Institutional
    • Consiliul de Administratie
    • Managementul Resurselor Umane
    • Dezvoltarea Resurselor Umane
      • Definitivat
    • Programe privind accesul la educație
    • Proiecte educaționale și programe europene
    • Educaţie permanentă şi activităţi extraşcolare
    • Informatizare
    • Retea scolara
      • Adrese web
  • Proiecte
  • S.A.E.
  • Admitere
  • Examene Naționale
    • Concurs directori si directori adjuncti
    • Evaluare Națională pentru clasa a VIII-a
    • Bacalaureat
    • Simulare Examene Nationale
    • Definitivat
  • Contact
  • User
  • R E D
  • Bune practici în educaţie
  • Olimpiada Nationala de Istorie
Comută navigarea

Ultimele articole:
feed-image RSS

Imagini aleatoare

poza 8 martie.jpg

Aboneaza-te la noutati prin email

Introduceti adresa de e-mail:

Livrat de FeedBurner

Link-uri utile

  • MINISTER-WWW.EDU.RO
  • Site-uri web unitati
  • Site F.N.A.P.I.P.
  • CJRAE Mehedinți
  • Palatul Copiilor Drobeta Turnu Severin
  • C.C.D. Mehedinţi - WWW.CCDMEHEDINTI.RO

Noutati ISJ MH

  • Hotararea C.A. nr. 317 din 18 ianuarie 2021
  • Activități mobilitate personal didactic 18-22.01.2021
  • Fișa de evaluare etape de mobilitate 2021/2022
  • Platforma națională de informare cu privire la vaccinarea împotriva COVID-19
  • Comunicat de presa

Cele mai citite

  • POSDRU ID 1133419
  • POSDRU ID 137245
  • POSDRU ID 150401
  • POSDRU ID 137875
  • Anunt selectie cadre didactice
  • Sunteți aici:  
  • Acasă

Calendarul privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2020-2021 a fost reactualizat prin ordin de ministru

  • Tipărire
Detalii
Publicat: 07 Iulie 2020
Creat: 07 Iulie 2020
Ultima actualizare: 05 August 2020
Accesări: 1558

În urma promulgării de către președintele României, Klaus Iohannis, a Legii pentru aprobarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 58/2020 privind luarea unor măsuri pentru buna funcționare a sistemului de învățământ, a fost aprobat prin ordin de ministru și transmis spre publicare în Monitorul Oficial, Calendarul mobilității personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2020-2021.

Astfel, în perioada 9-16 iulie 2020, candidații la concursul național de ocupare a posturilor didactice/catedrelor din unitățile de învățământ preuniversitar își vor depune dosarele de înscriere la inspectoratele școlare (sau le pot transmite și electronic).

Proba scrisă din cadrul acestui concurs (titularizare) va avea loc în data de 29 iulie 2020, cu respectarea tuturor măsurilor igienico-sanitare în vigoare. Primele rezultate vor fi afișate pe 4 august. Contestațiile vor fi depuse în perioada 4-5 august, iar în data de 11 august vor fi afișate rezultatele finale.

Calendarul complet al mobilității personalului didactic din învățământul preuniversitar este disponibil AICI.

Înscrierile vor avea loc la ISJ Mehedinți (zilnic între orele 10.00-15.00) sau online (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) în perioada 9-16.07.2020

 

CERERE DE ÎNSCRIERE 2020

FIȘA DE ÎNSCRIERE 2020

DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE

DETAȘARE ÎN INTERESUL ÎNVĂȚĂMÂNTULUI ÎN ANUL ȘCOLAR 2020/2021

  • Tipărire
Detalii
Publicat: 27 Mai 2020
Creat: 27 Mai 2020
Ultima actualizare: 28 Mai 2020
Accesări: 1321

1. CERERE TIP ACORD 

Dosarele se pot depune si electronic pe e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

2. CALENDAR

a) înregistrarea acordurilor pentru detașare în interesul învățământului, la unităţile de învăţământ; Până la 5 iunie 2020

b) discutarea şi soluţionarea propunerilor pentru detaşare în interesul învăţământului în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ; Termen: 10 iunie 2020

c) transmiterea listei cadrelor didactice titulare pentru care s-a propus detaşarea în interesul învăţământului, însoţite de acordurile acestora, la inspectoratele şcolare; Perioada: 10-12 iunie 2020

d) numirea, prin detaşare în interesul învăţământului, în funcţiile de conducere, îndrumare şi control neocupate prin concurs; Până la data de 17 august 2020

e) ocuparea posturilor didactice, rămase vacante/rezervate, de către cadrele didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată conform prevederilor art. 61 din Metodologie, precum şi de către cadrele didactice titulare pentru care s-a propus detaşarea în interesul învăţământului, în anul școlar 2020-2021 şi reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate; Termen: 18 august 2020

DETAȘARE LA CERERE ÎN ANUL ȘCOLAR 2020/2021

  • Tipărire
Detalii
Publicat: 27 Mai 2020
Creat: 27 Mai 2020
Ultima actualizare: 04 Septembrie 2020
Accesări: 2954

 Detaşarea la cerere:

1. CERERE TIP

Dosarele se pot depune si electronic pe e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

2. CALENDAR

a) depunerea și înregistrarea cererilor, la secretariatele unităților de învățământ, cadrelor didactice titulare care solicită continuitate pentru detaşare la cerere în anul școlar 2020-2021; Până la 9 iunie 2020

b) discutarea și analizarea, de către consiliile de administrație ale unităților de învățământ, a cererilor depuse de către cadrele didactice titulare care solicită continuitate pentru detaşare la cerere; Termen: 10 iunie 2020

c) comunicarea, de către consiliile de administrație ale unităților de învățământ, inspectoratului școlar și cadrelor didactice, a acordului de principiu/refuzului privind continuitatea pentru detaşare la cerere în anul şcolar 2020-2021; Termen: 12 iunie 2020

d) înregistrarea, la inspectoratele școlare, a dosarelor de înscriere, însoțite de documentele solicitate în acestea, pentru continuitate la detașarea la cerere, respectiv detașare la cerere prin concurs sau concurs specific; verificarea și avizarea dosarelor de înscriere a candidaților de către comisia judeţeană/municipiului Bucureşti de organizare și desfășurare a concursului; Perioada: 18-29 iunie 2020

Notă. În mod excepţional, cadrele didactice care nu au depus cereri de înscriere pentru detaşare la cerere, în perioada 18-29 iunie 2020, mai pot depune cereri de înscriere pentru detaşare la cerere, prin concurs specific, în data de 17 august 2020.

e) afișarea punctajelor la sediul şi pe pagina web a inspectoratelor școlare; Termen: 1 iulie 2020

f) înregistrarea contestațiilor privind punctajele acordate, la inspectoratele școlare; Perioada: 1-2 iulie 2020

Notă: Contestaţiile pot fi transmise şi prin poştă electronică până la ora 23:59 în data de 2 iulie 2020, situaţie în care cadrul didactic anexează la contestaţia transmisă şi cartea/buletinul/adeverinţa de identitate. Numărul de înregistrare se comunică cadrelor didactice prin poştă electronică şi prin afişare pe site-ul inspectoratului şcolar.

g) soluționarea contestațiilor la punctaje; Termen: 9 iulie 2020

h) organizarea şi desfăşurarea probelor orale eliminatorii la nivelul inspectoratului şcolar şi comunicarea rezultatelor; Perioada: 1-10 iulie 2020

 

I. SOLUȚIONAREA solicitărilor pentru detașare la cerere în ordinea descrescătoare a notelor şi reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate şi reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate; Termen: 20 august 2020

II. SOLUȚIONAREA  solicitărilor pentru detașare la cerere prin concurs specific în ordinea descrescătoare a punctajelor; Termen: 24 august 2020

 

NOTĂ. Pentru continuitate la detașare la cerere cadrul didactic trebuie să aibă notă peste 5 la concursurile de titularizare 2018, 2019

 

PUNCTAJE ART. 84, ALIN (13) DIN OMEC 5259/2019:

Ciovică V. Maria Casiana

Grădinița nr. 216, București

Educatoare-50

Turescu G. Lavinia Liliana

Grădinița nr. 3, București

Educatoare-41

Ciupercă I. Tatiana

C.S.E.I.  Periș, Ilfov

Profesor educator 40

Cioflan C. Alina Oana

Liceul Tehnologic “Sfânta Ecaterina”, Urziceni, Ialomița

Matematică 65

Popa I. Delia Julieta

Școala Gimnazială nr. Gruiu, Ilfov

Învățător 47

Mladinovici C. Ionela Cristiana

Grădinița nr. 54, București

Educatoare 42

Vrăteanu D. Ana Maria

Colegiul Național “Mircea Eliade”, Reșița, Caraș Severin

Învățător 37

Pereanu P. Dorina Ramona

Școala Gimnazială nr. 2, Zărnești, Prahova

Învățător 32

Gradații de merit 2020-2025

  • Tipărire
Detalii
Publicat: 04 Martie 2020
Creat: 04 Martie 2020
Ultima actualizare: 01 August 2020
Accesări: 10181

Rezultate finale finale de merit acordate pentru perioada 01.09.2020-31.08.2025

 

Tabelul punctajelor acordat către comisia de evaluare și aprobarea către consiliu de administrație către ISJ Mehedinți în ședința din 10.07.2020

 

 

Caledar modificat prin OMEC 4261 / 15.05.2020

 

Modelul de cerere a înregistrat un certificat de merit 2020

1. Metodologia privind acordarea grății de merit 2020-2025- OMEC 3307/2020  - ANEXA OMEC 3307/2020

2. Grile specifice de evaluare:

  1. educatori / institutori / profesori pentru invatamantul prescolar;
  2. invatatori / institutori / profesori pentru invatamantul primar;
  3. profesori;
  4. maistri-instructori / profesori pentru instruire practica;
  5. cadre didactice din invatamantul vocațional;
  6. cadre didactice din cluburile sportive scolare;
  7. cadre didactice din palatele și cluburi copiilor și elevilor;
  8. cadre didactice din invatamantul special;
  9. cadre didactice din CJRAE;
  10. personal de conducere, personal de indrumare si control;
  11. personal didactic auxiliar (criterii comune pentru toate funcțiile didactice auxiliare)
  12. cadre didactice de conducere din invatamantul vocațional;
  13. cadre didactice de conducere din cluburile sportive scolare;
  14. cadre didactice de conducere din palatele și cluburile copiilor și elevilor;

Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar, în anul școlar 2020-2021, a fost aprobată prin ordin de ministru

  • Tipărire
Detalii
Publicat: 26 Mai 2020
Creat: 26 Mai 2020
Ultima actualizare: 27 Mai 2020
Accesări: 1489

Metodologia-cadru privind mobilitatea personală didactică pentru învățământul preuniversitar, în anul școlar 2020-2021, a fost aprobată prin ordin de ministru

OMEC 4302/21.05.2020

Mobilitate personal didactic 2020/2021

  • Tipărire
Detalii
Publicat: 06 Ianuarie 2020
Creat: 06 Ianuarie 2020
Ultima actualizare: 03 Iunie 2020
Accesări: 6282

 FIȘA DE EVALUARE a activității profesionale, didactice și științifice a candidaților participanți la etapele de mobilitate a personalului didactic - sesiunea 2020

MODEL-DECIZIE ÎNCADRARE ANUL ȘCOLAR 2020/2021

MACHETE PROIECT INCADRARE ANUL ȘCOLAR 2020/2021-(ATENTIE SUNT 3 SHEET-URI: A,B,C)

ȘEDINȚĂ  transfer pentru restrângere de activitate 26 MARTIE 2020-sediul ISJ MEHEDINȚI, sala ET. II (punctaje cadre didactice): 

                                       ORA 10.00-toate disciplinele de învățământ

 

ȘEDINȚĂ COMPLETARE NORMĂ 4 MARTIE 2020-sediul ISJ MEHEDINȚI, sala ET. II (punctaje cadre didactice): 

                                                                             ORA 9.00 -completare la nivel unitate de învățământ

                                                                             ÎNCEPÂND CU ORA 10.00-completare la nivelul altor unități de învățământ astfel:

-Religie ortodoxă-învățământ special ora 10.00

-Informatică-educație tehnologică ora 10.00

-Geografie ora 10.00

-Fizică-chimie-biologie ora 10.30

-Limba moderne ora 10.30

-Discipline tehnice ora 11.00

-Matematică ora 11.00

-Educație fizică și sport ora 11.30

-Limba și literatura română ora 11.30

 

Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate pentru anul școlar 2020/2021

Lista cadrelor didactice aflate în restrângere de activate începând cu 01.09.2020

 

CERERI MOBILITATE 2020/2021

 

1. Cerere completare normă didactică începând cu 01.09.2020

2. Cerere de transfer începând cu 01.09.2020, conform prevederilor art. 48, alin. 2,3 din OMEC 5259/2019

3. Cerere menținere în activitate ca și cadru didactic titular peste vârsta standard de pensionare-65 ani la 01.09.2020

4. Precizări privind la întregirea normei didactice începând cu 01.09.2020

5. Precizări privind transferul în baza art. 48, alin (2,3) din OMEC 5259/2019

6.Cerere transfer/pretransfer/modificare CIM pe perioada viabiliății postului/catedrei pentru ISJ

7.Cerere transfer/pretransfer/modificare CIM pe perioada viabiliății postului/catedrei pentru UNITATE

8.Cerere modificare CIM pe perioada viabiliății postului conform art. 93^1 din LEN

 PRECIZĂRI LEGISLATIVE

1. COMPLETARE NORMĂ-extras din metodologie

2.MENȚINERE ÎN ACTIVITATE PESTE VÂRSTA DE 65 ANI-extras din metodologie

3.Transfer pentru restrângere de activitate-extras din metodologie

4.MODIFICARE CIM CONFORM ART. 93^1 din LEN-extras din metodologie

5. PRETRANSFER CONSIMȚIT ÎNTRE UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT-CALENDAR PRETRANSFER CONSIMȚIT

MENȚINERE ÎN ACTIVITATE PESTE VÂRSTA DE 65 DE ANI

1.LISTA CADRELOR DIDACTICE VALIDATE PENTRU MENȚINERE ÎN ACTIVITATE DE CĂTRE CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE AL ISJ MEHEDINȚI

2. LISTA CADRELOR DIDACTICE NEVALIDATE PENTRU MENȚINERE ÎN ACTIVITATE DE CĂTRE CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE AL ISJ MEHEDINȚI

3. CERERE REINCADRARE ANUL ȘCOLAR 2020/2021

EVENTUALELE CONTESTAȚII SE DEPUN LA SECRETARIATUL ISJ MEHEDINȚI ÎN PERIOADA 12-13.03.2020

CONFORM HOTĂRÂRII CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE AL ISJ MH CU NR. 268/14.02.2020 AU FOST ADMISE URMĂTOARELE CONTESTAȚII:

1. CERNEA FLOREA

2. DANCIU MIRCEA

Restul contestațiilor privind menținerea în activitate în anul școlar 2020/2021 au fost respinse.

Pagina 5 din 5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Sunteți aici:  
  • Acasă

Caută în site printr-un click


Facebook ISJ MH

Isj Mehedinti

Create Your Badge

Calendar

Articole arhivate

  • Martie, 2020
  • Mai, 2018
  • Mai, 2015
  • Aprilie, 2015
  • Noiembrie, 2014
  • Septembrie, 2014
  • Mai, 2014
  • Aprilie, 2014
  • Martie, 2014
  • Februarie, 2014

Statistici

Utlizatori
6
Articole
1854
Afișări articole
12277617

Etichete

  • hotararea CA
  • cneme
  • admitere2017
  • invatamant profesional
  • mru
  • olimpiada
  • romana
  • cercuri

Înapoi sus

© 2021 Inspectoratul Școlar Județean Mehedinți