Vă informăm că Inspectoratul Scolar Judetean Mehedinti pune în aplicare prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR) privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Datele cu caracter personal ale solicitanților, beneficiarilor, contribuabililor etc. sunt prelucrate în scopuri legale pentru a putea răspunde solicitărilor dumneavoastră. Site-ul www.mh.edu.ro folosește cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies.

În săptămâna 08-12 februarie 2021 activitățile de mobilitate a personalului didactic prevăzute în metodologia aprobată prin OMEC 5991/11.11.2020, cu completările și modificările ulterioare sunt:

1.Analizarea cererilor cadrelor didactice titulare prevăzute la art. 27 alin. (2) din Metodologie în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ şi comunicarea, la ISJ, a acordului/acordului de principiu/refuzului cadrelor didactice titulare pentru transfer.

2.Constituirea normei, întregirea normei pentru cadrele angajate pe durata de viabilitate a postului în două sau mai multe unităţi ori pe două sau mai multe specializări și comunicarea, la ISJ, a acordului/acordului de principiu/refuzului cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei  pentru întregirea normei didactice, urmată de completarea normei pe perioadă determinată, la nivelul unităţilor de învăţământ în care sunt angajate, pentru cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului, cărora li se poate constitui cel puţin 1/2 normă didactică în baza documentelor de repartizare pe post/catedră.

3.Analiza, corectarea și avizarea proiectului de încadrare și a ofertei de posturi didactice/catedre vacante/rezervate de către inspectoratul școlar.

4.Depunerea şi înregistrarea contestaţiilor la inspectoratele şcolare referitor la întregirea normei / completarea normei didactice pentru cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei  pentru întregirea normei didactice, urmată de completarea normei pe perioadă determinată, la nivelul unităţilor de învăţământ în care sunt angajate, pentru cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului, cărora li se poate constitui cel puţin 1/2 normă didactică în baza documentelor de repartizare pe post/catedră.

 5.Înregistrarea la ISJ MH a contestaţiilor referitoare la emiterea acordului/refuzului de transfer conform prevederilor art. 27 alin. (3)

6.Aprobarea la nivelul unităţii de învăţământ a cererilor privind menţinerea în activitate ca titular în funcţia didactică peste vârsta de pensionare a personalului didactic care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 29 alin. (4) şi (5) din Metodologie şi solicită menținerea în activitate ca titular în funcţia didactică, în anul şcolar 2021-2022.

7.Întocmirea, la nivelul ISJ, a listelor finale cuprinzând cadrele didactice care îndeplinesc condiţiile art. 29 alin. (4) şi (5) și au solicitat menținerea în activitate ca titular în 2021-2022; prezentarea acestora spre validare consiliului de administraţie al ISJ, conform hotărârii comisiei paritare şi afişarea listelor finale.

TERMENE FINALE

08.02.2021 

1.Analizarea cererilor cadrelor didactice titulare prevăzute la art. 27 alin. (2) din Metodologie în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ şi comunicarea, la ISJ, a acordului/acordului de principiu/refuzului cadrelor didactice titulare pentru transfer.

10.02.2021

1.Constituirea normei, întregirea normei pentru cadrele angajate pe durata de viabilitate a postului în două sau mai multe unităţi ori pe două sau mai multe specializări și comunicarea, la ISJ, a acordului/acordului de principiu/refuzului cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei  pentru întregirea normei didactice, urmată de completarea normei pe perioadă determinată, la nivelul unităţilor de învăţământ în care sunt angajate, pentru cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului, cărora li se poate constitui cel puţin 1/2 normă didactică în baza documentelor de repartizare pe post/catedră.

11.02.2021

1.Înregistrarea la ISJ MH a contestaţiilor referitoare la emiterea acordului/refuzului de transfer conform prevederilor art. 27 alin. (3)

12.02.2021

1.Analizarea contestaţiilor şi stabilirea de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar a listei finale a cadrelor didactice titulare prevăzute la art. 27 alin.(2-3) din Metodologie pentru care se acordă transferul.

2.Analizarea contestaţiilor şi stabilirea de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar a listei finale a cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei pentru care se acordă întregirea/completarea normei didactice de predare.

3.Aprobarea la nivelul unităţii de învăţământ a cererilor privind menţinerea în activitate ca titular în funcţia didactică peste vârsta de pensionare a personalului didactic care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 29 alin. (4) şi (5) din Metodologie şi solicită menținerea în activitate ca titular în funcţia didactică, în anul şcolar 2021-2022.