Vă informăm că Inspectoratul Scolar Judetean Mehedinti pune în aplicare prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR) privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Datele cu caracter personal ale solicitanților, beneficiarilor, contribuabililor etc. sunt prelucrate în scopuri legale pentru a putea răspunde solicitărilor dumneavoastră. Site-ul www.mh.edu.ro folosește cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies.

În săptămâna 15-19 februarie 2021 activitățile de mobilitate a personalului didactic prevăzute în metodologia aprobată prin OMEC 5991/11.11.2020, cu completările și modificările ulterioare sunt:

1.Analiza, corectarea și avizarea proiectului de încadrare și a ofertei de posturi didactice/catedre vacante/rezervate de către inspectoratul școlar:

  • analiza, corectarea şi avizarea Proiectului de încadrare 2021-2022;
  • analiza, corectarea şi avizarea ofertei de Posturi didactice vacante şi rezervate 2021-2022;
  • analiza soluţionării Completărilor de normă 2021-2021;
  • analiza situaţiilor de Restrângere de activitate 2021;
  • analiza soluţionării cererilor de Întregire a normei didactice 2021;
  • analiza situaţiei Pensionărilor / Menţinerilor în activitate ca titulari 2021-2021;

2.Emiterea și comunicarea deciziilor de transfer/întregire de normă.

3.Întocmirea, la nivelul ISJ, a listelor finale cuprinzând cadrele didactice care îndeplinesc condiţiile art. 29 alin. (4) şi (5) și au solicitat menținerea în activitate ca titular în 2021-2022; prezentarea acestora spre validare consiliului de administraţie al ISJ, conform hotărârii comisiei paritare şi afişarea listelor finale.

4.Înregistrarea contestaţiilor la inspectoratul şcolar privind menţinerea în activitate ca titular în 2021-2022.

5.Înregistrarea cererilor pentru completarea normei didactice la inspectoratul școlar.

TERMENE FINALE

15.02.2021 

1.Întocmirea, la nivelul ISJ, a listelor finale cuprinzând cadrele didactice care îndeplinesc condiţiile art. 29 alin. (4) şi (5) și au solicitat menținerea în activitate ca titular în 2021-2022; prezentarea acestora spre validare consiliului de administraţie al ISJ, conform hotărârii comisiei paritare şi afişarea listelor finale.

2.Emiterea deciziilor de repartizare pentru 2021-2022, CPN--CPD pentru cei care nu au dobândit definitivarea - 7 ani

 16.02.2021

1.Înregistrarea contestaţiilor la inspectoratul şcolar privind menţinerea în activitate ca titular în 2021-2022.

17.02.2021

1.Analiza, corectarea și avizarea proiectului de încadrare și a ofertei de posturi didactice/catedre vacante/rezervate de către inspectoratul școlar.

2.Soluţionarea contestaţiilor în consiliul de administraţie al ISJ privind menţinerea în activitate ca titular în 2021-2022.

18.02.2021

1.Emiterea și comunicarea deciziilor de transfer/întregire de normă.

2.Afișarea, la inspectoratele școlare, a listei tuturor catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete;