ANUNÈš

Având în vedere faptul că în cursul zilei de 07.09.2023 va fi centralizată situația încadrărilor pentru anul școlar 2023-2024, conform situațiilor transmise de către unitățile de învățământ, ședința de repartizare pe orele rămase vacante va avea loc în data de 08.09.2023, conform unui grafic care va fi afișat pe site-ul ISJ Mehedinți în cursul zilei de 07.09.2023.

Descarcă / Vizualizează

ÃŽn baza art. 26, alin (5) al OMEC 5562/2020: " SelecÅ£ia personalului didactic de predare necesar desfăşurării activităţilor din centrul de excelenţă se realizează de către o comisie, numită prin decizie a inspectorului ÅŸcolar general, formată din inspectorul ÅŸcolar general adjunct, inspectorul ÅŸcolar care coordonează disciplina/aria curriculară ÅŸi directorul centrului de excelenţă. SelecÅ£ia personalului didactic de predare se face pe baza unui portofoliu ce conÅ£ine curriculum vitae ÅŸi
documente justificative ÅŸi a unui interviu. Sunt selectate cadre didactice care manifestă interes constant faţă de pregătirea de performanţă a elevilor, cu prioritate cele ai căror elevi au obÅ£inut rezultate deosebite la olimpiade ÅŸi concursuri, pe baza criteriilor specifice de selecÅ£ie stabilite la nivelul comisiei ÅŸi avizate de consiliul de administraÅ£ie al inspectoratului ÅŸcolar."

 Până la ocuparea funcÈ›iei de inspector È™colar general adjunct vacante din cadrul ISJ MehedinÈ›i se suspendă selecÈ›ia personalului didactic din cadrul CEX MehedinÈ›i.

 

Mesaj inceput de an scolar 2016-2017