1. CALENDAR

  1. reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete şi afișarea acesteia la inspectoratele școlare;

Termen: 4 martie 2021

b.afișarea, la inspectoratele școlare, a listei cadrelor didactice care intră în restrângere de activitate, începând cu data de 1 septembrie 2021;

Termen: 4 martie 2021

c.afişarea la sediile unităţilor de învăţământ a condiţiilor specifice şi a grilelor de evaluare aferente acestora (dacă este cazul) pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante prin transfer/pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ, avizate de inspectoratele şcolare;

Termen: 4 martie 2021

d.înregistrarea cererilor, însoţite de documentele precizate în acestea, cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate, la inspectoratele şcolare; verificarea și avizarea dosarelor depuse de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate;

Perioada: 5-11 martie 2021

e.afișarea la inspectoratul școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluționarea restrângerii de activitate;

Termen: 15 martie 2021

f.înregistrarea contestațiilor la punctajele acordate;

Perioada: 15-16 martie 2021

g.soluționarea contestațiilor la punctajele acordate, în consiliul de administrație al inspectoratului școlar și afișarea punctajelor finale la inspectoratul școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar;

Termen: 17 martie 2021

h.soluționarea cererilor de restrângere de activitate în ședință de repartizare;

Termen: 25 martie 2021 -sala de ședințe , etajul al II-lea, sediul ISJ MH, Str. Decebal, nr. 23, între orele 9.00-10.00

i.înregistrarea contestațiilor la inspectoratul școlar cu privire la modul de soluționare a restrângerilor;

Perioada: 25-26 martie 2021

j.soluționarea contestațiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar;

Termen: 29 martie 2021

2. LISTA POSTURILOR/CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE

3.CERERE TIP PENTRU SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERII DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 01.09.2021

3.LISTA CADRELOR DIDACTICE AFLATE ÎN RESTRÂNGERE DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 01.09.2021-in curs de actualizare-punctaje acordate-eventuale contestatii se depun in perioada 15-16.03.2021 la ISJ MH

Ședința de repartizare pentru completarea normei didactice pe durată determinată/nedeterminată începând cu 01.09.2021 se va organiza în data de 02.03.2021 între orele 9.00-10.00 la sediul ISJ Mehedinți, str. Decebal, Nr. 23, etajul al II-lea, sala de ședințe.

În săptămâna 15-19 februarie 2021 activitățile de mobilitate a personalului didactic prevăzute în metodologia aprobată prin OMEC 5991/11.11.2020, cu completările și modificările ulterioare sunt:

1.Analiza, corectarea și avizarea proiectului de încadrare și a ofertei de posturi didactice/catedre vacante/rezervate de către inspectoratul școlar:

  • analiza, corectarea ÅŸi avizarea Proiectului de încadrare 2021-2022;
  • analiza, corectarea ÅŸi avizarea ofertei de Posturi didactice vacante ÅŸi rezervate 2021-2022;
  • analiza soluÅ£ionării Completărilor de normă 2021-2021;
  • analiza situaÅ£iilor de Restrângere de activitate 2021;
  • analiza soluÅ£ionării cererilor de ÃŽntregire a normei didactice 2021;
  • analiza situaÅ£iei Pensionărilor / MenÅ£inerilor în activitate ca titulari 2021-2021;

2.Emiterea și comunicarea deciziilor de transfer/întregire de normă.

3.Întocmirea, la nivelul ISJ, a listelor finale cuprinzând cadrele didactice care îndeplinesc condiţiile art. 29 alin. (4) şi (5) și au solicitat menținerea în activitate ca titular în 2021-2022; prezentarea acestora spre validare consiliului de administraţie al ISJ, conform hotărârii comisiei paritare şi afişarea listelor finale.

4.Înregistrarea contestaţiilor la inspectoratul şcolar privind menţinerea în activitate ca titular în 2021-2022.

5.Înregistrarea cererilor pentru completarea normei didactice la inspectoratul școlar.

TERMENE FINALE

15.02.2021 

1.Întocmirea, la nivelul ISJ, a listelor finale cuprinzând cadrele didactice care îndeplinesc condiţiile art. 29 alin. (4) şi (5) și au solicitat menținerea în activitate ca titular în 2021-2022; prezentarea acestora spre validare consiliului de administraţie al ISJ, conform hotărârii comisiei paritare şi afişarea listelor finale.

2.Emiterea deciziilor de repartizare pentru 2021-2022, CPN--CPD pentru cei care nu au dobândit definitivarea - 7 ani

 16.02.2021

1.Înregistrarea contestaţiilor la inspectoratul şcolar privind menţinerea în activitate ca titular în 2021-2022.

17.02.2021

1.Analiza, corectarea și avizarea proiectului de încadrare și a ofertei de posturi didactice/catedre vacante/rezervate de către inspectoratul școlar.

2.Soluţionarea contestaţiilor în consiliul de administraţie al ISJ privind menţinerea în activitate ca titular în 2021-2022.

18.02.2021

1.Emiterea și comunicarea deciziilor de transfer/întregire de normă.

2.Afișarea, la inspectoratele școlare, a listei tuturor catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete;

 

Ordin nr. 3.229/2.02.2021 pentru aprobarea Centralizatorului privind disciplinele din învățământul preuniversitar, domeniile È™i specializările absolvenÈ›ilor învățământului liceal pedagogic, postliceal È™i superior, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învățământul preuniversitar, precum È™i disciplinele pentru examenul naÈ›ional de definitivare în învățământ 2021

  • Anexe 1 - 5: Cultură generală1 - 2 - 3 - 4 - 5  (pag. 1 - 661)
  • Anexă 6ÃŽnvățământ special (pag. 662 - 684)
  • Anexe 7 - 8Discipline tehnologice + pregătire È™i instruire practică: 7 + 8 (pag. 685 - 1.046)
  • Anexe 9 - 10Activități extracurriculare din palate È™i cluburi ale copiilor9 - 10 (pag. 1.047 - 1.347)

În săptămâna 08-12 februarie 2021 activitățile de mobilitate a personalului didactic prevăzute în metodologia aprobată prin OMEC 5991/11.11.2020, cu completările și modificările ulterioare sunt:

1.Analizarea cererilor cadrelor didactice titulare prevăzute la art. 27 alin. (2) din Metodologie în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ şi comunicarea, la ISJ, a acordului/acordului de principiu/refuzului cadrelor didactice titulare pentru transfer.

2.Constituirea normei, întregirea normei pentru cadrele angajate pe durata de viabilitate a postului în două sau mai multe unităţi ori pe două sau mai multe specializări È™i comunicarea, la ISJ, a acordului/acordului de principiu/refuzului cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei  pentru întregirea normei didactice, urmată de completarea normei pe perioadă determinată, la nivelul unităţilor de învăţământ în care sunt angajate, pentru cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului, cărora li se poate constitui cel puÅ£in 1/2 normă didactică în baza documentelor de repartizare pe post/catedră.

3.Analiza, corectarea și avizarea proiectului de încadrare și a ofertei de posturi didactice/catedre vacante/rezervate de către inspectoratul școlar.

4.Depunerea ÅŸi înregistrarea contestaÅ£iilor la inspectoratele ÅŸcolare referitor la întregirea normei / completarea normei didactice pentru cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei  pentru întregirea normei didactice, urmată de completarea normei pe perioadă determinată, la nivelul unităţilor de învăţământ în care sunt angajate, pentru cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului, cărora li se poate constitui cel puÅ£in 1/2 normă didactică în baza documentelor de repartizare pe post/catedră.

 5.ÃŽnregistrarea la ISJ MH a contestaÅ£iilor referitoare la emiterea acordului/refuzului de transfer conform prevederilor art. 27 alin. (3)

6.Aprobarea la nivelul unităţii de învăţământ a cererilor privind menţinerea în activitate ca titular în funcţia didactică peste vârsta de pensionare a personalului didactic care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 29 alin. (4) şi (5) din Metodologie şi solicită menținerea în activitate ca titular în funcţia didactică, în anul şcolar 2021-2022.

7.Întocmirea, la nivelul ISJ, a listelor finale cuprinzând cadrele didactice care îndeplinesc condiţiile art. 29 alin. (4) şi (5) și au solicitat menținerea în activitate ca titular în 2021-2022; prezentarea acestora spre validare consiliului de administraţie al ISJ, conform hotărârii comisiei paritare şi afişarea listelor finale.

TERMENE FINALE

08.02.2021 

1.Analizarea cererilor cadrelor didactice titulare prevăzute la art. 27 alin. (2) din Metodologie în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ şi comunicarea, la ISJ, a acordului/acordului de principiu/refuzului cadrelor didactice titulare pentru transfer.

10.02.2021

1.Constituirea normei, întregirea normei pentru cadrele angajate pe durata de viabilitate a postului în două sau mai multe unităţi ori pe două sau mai multe specializări È™i comunicarea, la ISJ, a acordului/acordului de principiu/refuzului cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei  pentru întregirea normei didactice, urmată de completarea normei pe perioadă determinată, la nivelul unităţilor de învăţământ în care sunt angajate, pentru cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului, cărora li se poate constitui cel puÅ£in 1/2 normă didactică în baza documentelor de repartizare pe post/catedră.

11.02.2021

1.Înregistrarea la ISJ MH a contestaţiilor referitoare la emiterea acordului/refuzului de transfer conform prevederilor art. 27 alin. (3)

12.02.2021

1.Analizarea contestaţiilor şi stabilirea de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar a listei finale a cadrelor didactice titulare prevăzute la art. 27 alin.(2-3) din Metodologie pentru care se acordă transferul.

2.Analizarea contestaţiilor şi stabilirea de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar a listei finale a cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei pentru care se acordă întregirea/completarea normei didactice de predare.

3.Aprobarea la nivelul unităţii de învăţământ a cererilor privind menţinerea în activitate ca titular în funcţia didactică peste vârsta de pensionare a personalului didactic care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 29 alin. (4) şi (5) din Metodologie şi solicită menținerea în activitate ca titular în funcţia didactică, în anul şcolar 2021-2022.